Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Eftersnack Roslagsloppet 2012 vad hände? 13 år 11 månader sedan #38257

• anders strömnes
  • anders strömnes Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Inför loppet va man så laddad och väl förberedd att det kändes riktigt bra redan före start då maskinen gått så bra den bara kan. När väl starten gick så small min skoter på varvstoppet vilket resulterade att jag fick släppa gasen till halv men även då smällde maskin på varvstoppet. Bestämde mig att fullfölja loppet trots risk för haveri. Tankarna när alla försvann va ändå att allt kan hända det är bara att köra o inte ge upp. Det va väl kanske inte så klokt för när jag började kolla mer på problemet så visade det sig att ett impellerblad måste gått av vid rampen efter sista provkörning före loppet. Detta resulterade i att hela pumptunneln satt lös och ett fäste sönder då det måste vibrerat en del. Nu är det bara få ihop grejerna o ladda om för Nynäs :) Skönt gäng som tävlade så vart en bra dag trots allt! :) Att kämpa med en ryckig maskin i vågorna har gett fin träningsvärk. Hoppas lagren vid Impellern inte fått stryk så man bara behöver byta impeller, slitring och ett skruvfäste. Ses i Nynäs och tack för en kul tävling grabbar! :) Tycker helhetsmässigt att Rosis va kul trots allt. Och grattis till Rickardarna och alla andra som fullföljde racet

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.063 sekunder