Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 2 månader sedan #36454

• emarin
  • emarin Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Tack för ett väl anordnat samåk.
till nästa vända kan väl alla yammor stoppa en pinne i strålhålet
dessa skotrar borde användas i brandförsvaret ;)
sitter på muggen just nu och kan inte resa mig ,
blir jobbigt idag ;)
Matte

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 2 månader sedan #36456

• skidoo
  • skidoo Profilbild
  • New Member
  • New Member
Kanon bra organiserat, tack Niklas och Robban, även de som fick stötta med guidning då Robbans maskin gick paj !

igår kväll var man inte kaxig och "sleep mode" inföll efter 2 kalla, men idag känns faktiskt helt ok trots stumt från Stavsnäs till Saltis, sjukt roligt.
Enda som är lite märkligt är att vissa inte verkar lyssna på säkrhetsgenomgången, flera ggr så var det en blå maskin som hela tiden bytte spår i täten och gav blanka sjutton i att titta över huvudtaget om det var någon bakom eller vid sidan, verkade även ha någon typ av tävling med en Kawa om vem som kunde vara närmast i " 55-60 knop ", onödigt, tänk er för .

Än en gång stort tack för ett välorganiserat event.

// Henrik :P

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 2 månader sedan #36458

• nojesraketen
  • nojesraketen Profilbild
  • New Member
  • New Member
Tusen tack alla för ett trevligt sällskap.
Nu tillbaka i Götet med trasiga skotrar, några tusen fattigare och med ömma kroppar.
Men jävlar vad det var värt besväret.

Vi ses snart !

Nöjesraketen med bror.

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 2 månader sedan #36464

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3
Strulade så in i helvette med att få rutten och spåret på en å samma googel map karta så fick bli en print screen från google Earth programmet istället så ser ni hela rutten i Magenta färg, och självaste gps spåret som jagvi körde i mörk blå =)

vi körde jävligt mycket fel ute på kanholms fjärden nämdö fjärden men förstår att det blev så ändå!
OBS! HÖGERKLICKA OCH TRYCK "VISA BILD" FÖR ATT SE STOR BILD

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

OBS! HÖGERKLICKA OCH TRYCK "VISA BILD" FÖR ATT SE STOR BILD
5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 2 månader sedan #36466

• hallon
  • hallon Profilbild
  • New Member
  • New Member
Tack för en sjukt kul dag Robban, Niklas å alla ni andra som ver med att anordna detta event!
:winner: / Marcus

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 1 månad sedan #36471

• beckenbauer
  • beckenbauer Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Asså, jag skojar inte... min fru är höggravid och går som en anka....
OCH HON SKRATTADE ÅT MIG HUR JAG GICK IDAG !!! :lol:

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 1 månad sedan #36473

• cdog
  • cdog Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 1
Vill tacka arrangörerna,sponsorerna och förarna för detta event med 3 starka hej ! :winner:

Då jag redan har haft träningsverk 2 ggr senaste veckorna (träning inför pwc´t) så klarade jag mig bra nu.

Tackar även mina faddrar som jag hade sällskap med till PWC´t :winner:

Väntar med spänning på att få se lite mer filmer och bilder, speciellt om någon filmat han som lyckades rolla med skotern när vi låg och fiskörde i 5 knop :winner:

/ Christian
Kawasaki ultra 250x -08

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 1 månad sedan #36474

• zebbe
  • zebbe Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member

Cdog skrev: Vill tacka arrangörerna,sponsorerna och förarna för detta event med 3 starka hej ! :winner:

Då jag redan har haft träningsverk 2 ggr senaste veckorna (träning inför pwc´t) så klarade jag mig bra nu.

Tackar även mina faddrar som jag hade sällskap med till PWC´t :winner:

Väntar med spänning på att få se lite mer filmer och bilder, speciellt om någon filmat han som lyckades rolla med skotern när vi låg och fiskörde i 5 knop :winner:

/ Christian

Hahaha jag väntar också på det med spänning! Det var nämligen jag som lyckades rolla!
SeaDoo RXP-X 260 RS

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 1 månad sedan #36475

• osse
  • osse Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Tack alla för en riktig grym dag. Att gå till jobbet idag var inte det lättaste, men men. Lätt värt den onda värken. :)

skidoo skrev: Enda som är lite märkligt är att vissa inte verkar lyssna på säkrhetsgenomgången, flera ggr så var det en blå maskin som hela tiden bytte spår i täten och gav blanka sjutton i att titta över huvudtaget om det var någon bakom eller vid sidan, verkade även ha någon typ av tävling med en Kawa om vem som kunde vara närmast i " 55-60 knop ", onödigt, tänk er för .

Än en gång stort tack för ett välorganiserat event.

// Henrik :)

Jag hoppas verkligen inte det var mig du syfftade på. Jag har en blå VXR, men körde inte i täten och framför allt inte tävlade mot pråmar (läs kawor). Tråkigt att folk inte tar till sig info, men som tur var blev det inga värre skador vad jag vet.

Återigen tack alla för en bra dag :)
VXR -11
GPR 1300 -08, SÅLD

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 14 år 1 månad sedan #36482

• wake pro 215
  • wake pro 215 Profilbild
  • New Member
  • New Member
Tack för en super (förmiddag), det var riktigt kul så länge det varade för mig :P , tyvärr så rollade :P jag mellan två bogvågor i 15 knop. Resultat blev brutet ben på två ställen och gips i 7 veckor :P

Min bild får bli utsikten från Ambulanshelikoptern, måste säga att det kändes riktigt lyxigt.

Robban, tack för att du körde hem min skoter :P

Utsikt från patientplats i ambulanshelikoptern.jpg
Sea Doo RXT 260 aS

Sidan laddades på: 0.077 sekunder