Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Skokloster offshore Race eftersnack plus BILDER. 14 år 9 månader sedan #31875

• offshore kommitté
  • offshore kommitté Profilbild Författare till inlägg
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 0
Hej,

Vi fick ett mycket roligt samtal från en av våra aktiva igår som gick ut på att han har fixat en sponsor som står för samtliga anmälningsavgifter för oss vattenkosteråkare till Sko kloster Offshore race nästa vecka.

Detta är mycket roligt och självklart ska vi väl se till att sponsorn får lägga ut så mycket pengar som möjligt. Enda motprestationen är att samtliga skotrar ska ha en mindre dekal från sponsorn.

Så se till att anmäla Er nu så vi får en riktigt fin avslutning på på raceåret 2011. Är mycket viktigt att vi får så många deltagare som möjligt för att vi ska kunna behålla SM statusen för oss till nästa år.

Om ni är sugna på att prova på och behöver information är det bara att posta i denna tråden eller skicka ett PM till offshore kommitén.

Hur det rent prakltiskt kommer att fungera med anmälningsavgifterna ber vi att få återkomma med.

Mer information och anmälningsblankett finner ni på Sveras hemsida svera.org/tavlingar.asp?ID=339

Så ta chansen att prova på, Ni kommer inte att ångra Er.

// Offshore Kommittén
Gemensamt konto för SVERA Jetski offshore kommittén. Medlemmar är Per Benson Ordf, Rickard Freij, Ragnar Tingström samt Peter Berg

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #31877

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Självklart kommer man och ser till att sponsorn får lägga ut lite extra pengar. Hoppas många passar på att köra detta race då det är gratis anmälnings avgift.

Jag kommer.
Robert Westerlund
# 140
Stock

Alla ni som funderar på att det kanske skulle vara kul att tävla lite kom till Skokloster och va med har ni frågor så ställ dessa så får ni svar, vi är alla amatörer.

/Robban

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #31910

• ragnar
  • ragnar Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Superbra:)
Jag är absolut på!
Ragnar
Stock
Ragnar, #86, Kawasaki 300 LX & Kawasaki 800 SX-R
<a class="postlink" href="nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/" onclick="window.open(this.href);return false;">nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #31922

• johan johansson
  • johan johansson Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
Jag är anmäld passa på o anmäl er till kumla den 10/9 också...

johan j 84 :winner:

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #31931

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Det behövs 3 st till i stock klassen för att vi skall kunna behålla SM status ta och test att köra en tävling nu är det är gratis anmälnings avgift för oss skoter åkare nedan ser ni vilka som kommer att köra denna tävling.

Vattenskoter

Runabout Stock

8 Niklas Hultberg, KMKR Stockholm Yamaha FS SHO svart-grön
14 Andreas Thorberg, SBK Vaxholm Seadoo RXT-x svart-röd
74 Peter Ängek Djursholm Seadoo RXT-x silver
84 Johan Johansson, OJK Ödsmål Seadoo RXT 260 svart
86 Ragnar Tingström, SJRC Stockholm Kawasaki 300 LX svart
127 Peter Berg, SJRC Haninge Yamaha FZR Svart/grön
140 Robert Westerlund, ÖRK Värmdö Seadoo Rxt-x 260 RS Svart-vit

Runabout Open

7 Richard Jönsson, SJRC Seadoo rtx-x svart-silver
95 Carl Falkbrandt, SJRC Stockholm Kawasaki
141 Matz Malmsten, SJRC Nykvarn Kawasaki Turbo röd

Och skall ni inte köra kom upp och titta det kommer bli en kanon dag med mycket båtar och annat.

/Robban

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #31934

• yamahasho
  • yamahasho Profilbild
  • New Member
  • New Member
Det enda som krävs för attt det skall bli SM status för en klass är att det totalt under säsongen har varit 10 st olika förare/ekipage som ställt upp min 1 tävling, så vad jag kan läsa är det inga problem om samtliga förare kommer som inte har startat tidigare i år.
alltså:
8 Niklas
140 Robert
74 Peter
Då får vi 10 st ekipage och därmed SM-status.. Men det e ju klart att så fler desto roligare..
:-D :-D :-D

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #31935

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Just det så är det ju hade glömt denna regel, fast ju fler ji roligare.
/Robban

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #31936

• yamahasho
  • yamahasho Profilbild
  • New Member
  • New Member
Men som sagt det gäller att alla kommer så det e ju skit bra om det blir några till så slipper man vara precis på gränsen, och som sagt desto roligare..
Kul evenemang hörde att det beräknas komma 5-6000 åskådare... skit bra för sporten!!

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32007

• yamahasho
  • yamahasho Profilbild
  • New Member
  • New Member
Nu får ni ta fram stora telefon boken.. Har idag lyckats (nästan) slita av en muskel i armen och vet ej om jag kommer kunna tävla, spenderade ett par timmar på sjukan idag och skall nu köra sjukgympa gärnet i förhoppning att kunna komma i form.. Men jag skulle inte räkna med att jag kan köra kan i nuläget inte räta på armen men jag ska göra mitt bästa för att kunna komma..

Niklas # 8

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32009

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Voltaren, sitadon, morfin sådär hoppa upp på hästen nu. Nä fan va trist att höra vi hade verkligen behövt dig där, hoppas du blir bättre och dyker upp. Om inte annars så hoppas vi se dig nästa säsong.

Carl kan inte du också plocka bort Gp/open delarna så att det blir 10 totalt som har kört någon SM tävling så att SM statusen finns kvar till nästa år, då det verkar vara fler som kommer tävla.

/Robban

Sidan laddades på: 0.066 sekunder