Vad hände med dom andra 18 skotrarna!
jag tror att fler hakar på om ni minskar sträckans längd
det är sant. om man gillar å köra över 100 sjömil med vattenskoter så finns ju alltid PWC Endurance EXTREME, så dom killarna får ju sitt behov ur världen... men annars en sträcka på under 100 nm är ju att föreslå???..
vet att vissa med lättare maskiner får kämpa mera än vissa andra som har stora tunga robusta maskiner att åka på. tex Gp1300RKawasaki Ultra dag och natt där.
lär vara svårt att få med 40+ anmälda skotrar då alla gillar olika saker. vissa tar det lika seriöst som en tävling mellan kompisen man åker med, och andra känner bara att det kan vara en kul grejj å köra på lite andra platser än hemma i vikenhamnen. då dom flesta inte orkat köpa sig gps plotter och installera på skotern. vilket gör att man blir ganska begränsad.
så startfältet består av blandade människor med olika tankar kring PWC Endurance. "Tävling""Cruising" SvartVitt
aja jag hade iaf med glädje deltagit på detta pwc endurance, bara de att min skoter gick sönder innan jag kom fram till start, så min dag slutade med att man fick bli hämtad i södra stockholm och åka hem med en trasig skoter.......... :dita: