Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5198

• -sho-
  • -sho- Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Verkligen superledsen för att det blev såhär. Självklart kan de som betalat in startavgiften få den tillbaka om de inte vill köra Oskarshamn istället. Har någon bokat hotellrum så kan vi se till att ni får det avbokat utan några problem.

De som är intresserade av att köra i Oskarshamn bör kontakta mig omgående då vi kan anpassa tider etc. efter de som vill köra.

Som det ser ut nu körs två heat:
Heat 1: fre 3 juli 17:30
Heat 2: lör 4 juli ca. 12.00

Vi kan dock anpassa tävlingen efter önskemål, t ex bara köra på lördagen. Hör av er!

/Ola

070 768 76 89

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5210

• ec1
  • ec1 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

c6racer skrev: Varför inte!?

Jag skulle ta med mig familjen och träffa en massa vänner när vi ändå är i Huvudstaden. Planer är gjorda och aktiviteter bokade. Skulle vara orätt mot dem om jag skulle ställa in det med mindre än en vecka kvar och åka till Oskarshamn istället.

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5211

• Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
vilket skit....
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5214

• 6260
  • 6260 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Christian,

F!€&/))N oxå!
Det var ju synd.
Tråkigt att du inte kan ställa upp men jag förstår varför.

Hoppas fortfarande att andra har möjligheten att åka.

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5219

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Inte jag i alla fall sitter på flyget till Malmö på Lördag morgon så det får bli någon annan gång.

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5242

• snow76
  • snow76 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jag kanske kan ställa upp om skotern är inhandlad tills dess :)

Gällande klassindelning, stock N/A; har man någon chans med en gp1300r eller är det bara att inse att 3-sits maskiner is the shit? :)

edit: kanske en stx-15f för att kunna köra CC och offshore?
Yamaha GP1200r -02
Ski-doo Renegade 800r -08

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5349

• jowel
  • jowel Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
OK ACTION NU!!!

Vad gäller med racet i Oskarshamn, fredag eller Lördag och vilka tider???

Vänligen Niklas, RIB EXTREME

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 11 månader sedan #5523

• -sho-
  • -sho- Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
FÖLJANDE GÄLLER:

Tävlingen kommer avgöras i ett heat på Lördagen den 4 juli med start ca kl 12.30. Heatet kommer vara ca 30 min långt. Förarmöte kl. 10.00. Banbesiktinging/träning 10.30-11.00.

Start PM och banskiss ligger på Svera.org under tävlingar/tävlingar/Oskarshamn. Vi kommer köra banan för race 2.

Som det ser ut nu blir det en klass, dvs Open. Om det rullar in fler anmälningar under veckan kommer det delas up i Stock och Open. Stock N/A kommer inte få en egen klass.

Exempel på maskiner anmälda idag: Kawa 250x, Yama FX SHO och Seadoo GTX. (Kommer bli lite av Kawa-cup där nere, så det vore kul om det kom in lite fler modeller. Banan är väldigt varierande med både platt vatten, grov sjö och tajta svängar.

Vi rekomenderar starkt att ni åker ner på fredagen! Vi kan erbjuda boende gratis.

Aspen kommer sponsra med Aspen Plus till de som vill.

Vid frågor ring!

/Ola Laquist

070 768 76 89

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 10 månader sedan #5692

• ec1
  • ec1 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Snart dags att packa bilen och begesig till Oskarshamn. Hoppas på mkt sjö så bästa förararen vinner och inte den som har störst plånbok.

självklart trampade man på en humla i morse så foten är lagom öm.... :mad2:

Kul skall det bli iallafall :mad2:

Re: Stockholm Offshore Trophy - FLYTTAT TILL OSKARSHAMN! 16 år 10 månader sedan #5696

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

ec1 skrev: självklart trampade man på en humla i morse så foten är lagom öm.... :mad2:

Detta räknas inte som förmildrande omständigheter he bara att bita ihop och köra hoppas att ni får en kanon tävling och lycka till alla Guppa åkare.
/Robban på väg till familjen i Skåne för att bygga sandslott med killarna istället för att tävla.

Sidan laddades på: 0.090 sekunder