Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2658

•  Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare

Ribban skrev: fan, både ec1(brorsan) och ceasar har tjatat på att jag ska me, men har sagt nej.. nu blir man ju helt klart sugen !! :?

när är sista dan att bestämma sig?

/Richard

Jag förstår inte frågan vad är det som måste bestämmas?? Skoter har du väl, att köra skoter tycker du väl är skit skoj, vädret spelar ju inte som helst någon roll, du får träffa likasinnade dårar, det är fri frukost så du behöver inte gå upp extra tidigt för att äta den. Aha nu vet jag det måste vara så att ditt sällskap har bestämt att ni skall gå på IKEA sådär helg efter löning för att titta på nya gardiner till köket jamän då förstår vi andra varför du tvekar hehe.
/Robban
Det är ju självkart att du skall mä eller hur. En vecka innan skall pengarna finnas hos Rib Extreme.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2660

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
Farsan har varit galet sugen på att hänga med men har ingen egen skoter (åkte med mig i oktober & november) och har inte 5000 över, men han försöker nu låna en istället av några vi känner. Hoppas att han får låna för fan vad skoj det ska bli!
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2661

• vattenskoter
  • vattenskoter Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

Robban skrev:

Ribban skrev: fan, både ec1(brorsan) och ceasar har tjatat på att jag ska me, men har sagt nej.. nu blir man ju helt klart sugen !! :?

/Richard

Aha nu vet jag det måste vara så att ditt sällskap har bestämt att ni skall gå på IKEA sådär helg efter löning för att titta på nya gardiner till köket jamän då förstår vi andra varför du tvekar hehe.quote]
Vad du var på hugget idag Robban..?!
Har du förresten hängt med i racingresultaten från APBA? 8 segrar av 8 möjliga... Inte kattskit!
greenhulk.net/forums/showthread.php?t=92468 Sista posten ligger en pdf

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2684

• ec1
  • ec1 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
:roll: Appropå vadå?? :roll:
dessa länkar är väll i sådanafall viktigare för Yamaha:
www.greenhulk.net/forums/showthread.php?t=92431
www.greenhulk.net/forums/showthread.php?t=92535
www.greenhulk.net/forums/showthread.php?t=92418

Ta Yamaha reklamen i Yamaha trådarna istället :roll:

:roll:

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2685

• ec1
  • ec1 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

/Richard

Klart du skall åka!! Nu börjar det ju bli ett skapligt gäng som skall ut å leka :? Stureplan finns nog kvar när vi kommer i land igen :?

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2686

• jowel
  • jowel Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Godmorgon!

På fredag kväll kan jag rapportera besinförbrukningen mellan varje tankställe, baserat på en SHO-skoter som jag har tejpat gasen med sivertejp på. Så om du inte flödar spridarna för totalkyleffekt så kommer det att gå bra Buse....
Och till er som velar, tag det säkra före det osäkra och stanna hemma och titta på filmerna, bilderna & Teknikens Värld reportaget i efterhand hemma i soffan. :-D

Fredagen den 22 maj stänger vi anmälningarna för att samla upp startfäletet för lördagen efter, 30 MAJ med start kl 08.30 (Frukost och säkerhetsgenomgång)

Mycket mer info kommer.
Ring om ngt skulle vara oklart så här långt.
By the way, har en vänlig själ 2 skoterplatser (vagn) till eken och hans kompis som kommer från Gtbg? :-D

Mvh Niklas

RIB EXTREME

070 - 720 14 00

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2687

• Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Buse hadde ju plats! i sitt garage
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2692

• buse
  • buse Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5
Javisst jag har redan nämnt det för dom, kan lösa lite garageplatser åt folk.. sen om skotrarna står nedskruvade i molekyler och motorerna sitter i andra skrov eller dylikt kan jag inte stå till svars för :LOL:
-Klart man måste försöka hjälpa till lite, nästa gång e det jag som behöver plats/hjälp nere i göteborg!

Btw Niklas, jag kommer köra med "60#" spridare standard är "40#", så något mer kommer den dra än en original 255X maskin kommer den dra:)
Men som sagt, jag sitter inte hemma i någon TV soffa utan jag kör på varje kväll nu och pillar med maskineriet för att hinna klart, -alltid bra med ett slutdatum annars har saker en tedens att dra ut på tiden!

-Anmäl er nu era odågor:)

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2802

• jowel
  • jowel Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Hej,

Testkörningen av PWC banan och tillika bensinförbrukningsmätningen med en Yamaha SHO dröjer ett par dagar till mitten av nästa vecka då vi lyckligtvis har för tillfället 110% beläggning med vår charterverksamhet. Hoppas ni kan ha överseende med detta

Mvh Niklas

RIB EXTREME

Re: P.W.C. ENDURANCE "kort" sammanfattning.plus extra info 17 år 2 veckor sedan #2839

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Kikade lite i utrymmet fram i min skoter och har hittat ett perfekt ställe att trycka in en bensindunk i. På min RXP (2006) finns ett tomrum vadderat med frigolit där en 5 liters dunk precis går in. Så då var reservbensinproblemet löst för min del iaf! :-)
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Sidan laddades på: 0.066 sekunder