Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: DISKUSSION TÄVLINGAR 2010 16 år 6 månader sedan #10606

• snow76
  • snow76 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0

Rickard skrev:

Robbbin skrev:

Rickard skrev: Ang nya jetski clubb sthlm, har ni några planer på vart ni kan ha en permanent bana liggandes med ev tillstånd ? Jag kommer även kliva över till en soffa nästa år och köra offshore så jag tränar både ståmaskin å sitt.

Har du något förslag på ställe att lägga bana så är det mer än välkommet :)

Vi har kört i massa år vid slagsta utan några problem. senaste åren har det vart klent me körning där så jag har tränat på hemma plan. det finns ett par ställen söder om sthlm som är rätt ostörda det enda problemet är bra sjösättnings möjligheter. men nu är det så pass många så nu bör de avsätta en plats med ramp till oss precis som vattenskid klubbar mm får ställen här i sthlm.

Kan du skriva upp dom ställena i ett PM till mig så ska jag kontakta kommuner.
Yamaha GP1200r -02
Ski-doo Renegade 800r -08

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: DISKUSSION TÄVLINGAR 2010 16 år 6 månader sedan #10611

• rickard
  • rickard Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0

PeterB skrev: Rickard

Hade ni något tillstånd i slagsta eller körde Ni bara ändå ?
Eller är det Kaj och gänget där nere som har koll på det ?
Där har dom rampen inne vid företagsområdet med grind vissa tider men jag känner företag
som finns där skulle säker kunna fixa så vi hade möjlighet att sjösätta där hela tiden
Frågan är bara om det är ok att ha träningsbana där ?
Ska man ha en organiserad klubb så bör man ju ha ett tillstånd så att man gört det
rätta vägen.
Annars är det ett bra ställe ganska centralt.

MVH
/Peter

Vad jag vet så fanns inget tillstånd, men jag ska låta det vara osakt. jag ska fråga om det funnits nån gång. de enda som störts är väll nån enstaka grining färja kapten men höll man undan för färjan så va det inga problem, ett ställe som skulle vara super är lida frilufts gård. där har det en sjö där en vattenskid klubb kör men finnss plats för fler. det finns även en sjö i älta/skarpnäck som de har en vattenskid klubb i och det är en stor sjö. albysjön utanför flottsbro skidbacke är ok. det finns mkt som skulle vara bra, botkyrka kommun sitter på många bra platser och många som kör här
Rickard Jönsson
RJ Motor
0707174207
<a class="postlink" href="www.rjmotor.se">www.rjmotor.se

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.056 sekunder