Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9176

• -sho-
  • -sho- Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

MikeC skrev: Är jävligt sugen på att prova på denna tävling. Är det försent för en som varken har nå siffror, paddel eller medlemskap i en SVERA-klubb att anmäla sig utan att det kostar skjortan med efteranmälningsavgifter etc? Och vad behöver jag för att vara med? I utrustningsväg alltså....

mvh

Du kan låna paddel,flagga, nödrakater mm. av oss i Stockholm Offshore.. PM:a vid intresse!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9187

• -sho-
  • -sho- Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

ceasar skrev: Du kan låna paddel,flagga, nödrakater mm. av oss i Stockholm Offshore.. PM:a vid intresse!

Riktigt skjysst!

Men det är inte för sent att anmäla sig då? Måste jag vara med i en SVERA-klubb? Vilken är lämplig och går smidigt att gå med i isf? Behöver hjälp här nu vad som behövs göras i veckan för att få tävla så jag kan bestämma mig om jag ska vara med eller bara vara åskådare

mvh

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9188

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Ring till Per Benson 08-6833020 på Svera och bli medlem i SUK eller vilken klubb att är med i så kan han kanske fixa ett snabbt medlemskap för 25:- sen mejlar du . Använd SVERA:s Tävlingsanmälan www.svera.org/files/blanketter/t ... nmalan.pdf Engångs licens löser du på plats. Det är inte för sent att vara med så det är bara att öka nu.
/Robban

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9190

• -sho-
  • -sho- Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Får ta och ringa han imorgon då. Men behöver jag förarbevis för denna tävling föresten? Isf gick det hela åt skogen på engång. Vart gör man av paddel och nödbloss? Förvaringsfacket eller?

Men om vi säger att jag ringer å fixar medlemskap i Gävle eller Falun lite snabbt imorrn (nära och bra tänkte jag). Då behöver jag inte ringa den dära SVERA-snubben? Då är det bara att anmäla mig till tävlingen och skriva att jag vill lösa engångslicens?
Tejpa hjälmen orange, ta med ryggskydd, flytväst och möjligtvis låna resten man behövde av sthlm offshore (om man behövde alla paddlar å flaggor i detta race?) sen så är det bara att köra alltså om jag fattat rätt? Ursäkta om jag är tjatig nu men vill reda ut alla frågetecken så jag inte missar nått och kör ner på lördagmorgon och sen inte får vara med

mvh

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9192

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

MikeC skrev: Får ta och ringa han imorgon då. Men behöver jag förarbevis för denna tävling föresten? Isf gick det hela åt skogen på engång. Vart gör man av paddel och nödbloss? Förvaringsfacket eller?

mvh

paddel och nödbloss i förvaringsfacket detta är ingen navigations tävling se inbjudan eller ring någon i Uppsala imorgon typ Upplysningar: Leif Kuzavas, tel: 070-6697075

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9197

• jowel
  • jowel Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

MikeC skrev: Får ta och ringa han imorgon då. Men behöver jag förarbevis för denna tävling föresten? Isf gick det hela åt skogen på engång. Vart gör man av paddel och nödbloss? Förvaringsfacket eller?

Men om vi säger att jag ringer å fixar medlemskap i Gävle eller Falun lite snabbt imorrn (nära och bra tänkte jag). Då behöver jag inte ringa den dära SVERA-snubben? Då är det bara att anmäla mig till tävlingen och skriva att jag vill lösa engångslicens?
Tejpa hjälmen orange, ta med ryggskydd, flytväst och möjligtvis låna resten man behövde av sthlm offshore (om man behövde alla paddlar å flaggor i detta race?) sen så är det bara att köra alltså om jag fattat rätt? Ursäkta om jag är tjatig nu men vill reda ut alla frågetecken så jag inte missar nått och kör ner på lördagmorgon och sen inte får vara med

mvh

Hej Mike C,

Jag kan kanske enklast ta med utrustning till dig (tävlingsmorgonen) så behöver du inte åka förbi Sthlm och hämta hos Stockholm Off-Shore. Jag skall själv tävla så det kanske är det smidigaste sättet. tack ändå Sthlm Off-Shore :-D .

Bestäm hur du vill göra och vad du behöver eller ring mig på 070-720 14 00

Mvh Niklas

RIB EXTREME RACING

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9221

• -sho-
  • -sho- Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Tyvärr blir det inget tävlande för min del på Lördag :mad2: Har inte tid att fixa till skotern och har desutom blivit dödsförkyld. Men har planerat att åka ner och kika iaf så man blir ännu mera sugen på att köra nån tävling nästa år.
Men får tacka så mycket för supporten efter mina frågor och funderingar och väll bemött i Uppsala på Lördag :mad2:

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9313

• jowel
  • jowel Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
OK! Yipppppi!

Tobbe Trolkarl har återigen meckat snabbt och fått ihop MONSTER SHO´n inför Uppsala....
Om allt lirar blir det OPEN istället för mig

Niklas

RIB EXTREME RACING

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9315

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Faaaan jag trodde att jag skulle få vinna en till tävling i open klassen :-D. Nä jag menar va kul då får vi lite race ändå hoppas att Andreas skoter fungerar fint nu inför tävlingen. Vi hörs under dagen eller kvällen Niklas så kan vi göra följe upp till Uppsala jag kommer i Guppmobilen. :-D
/Robban

Re: Uppsala URK Offshore 19 sept. 16 år 8 månader sedan #9384

• buse
  • buse Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5
Så hur gick det??

Sidan laddades på: 0.083 sekunder